пятница, 31 июля 2015 г.

Ֆիլիպսի դպրոցական տագնապայնության մակարդակի ախտորոշման մեթոդիկա


Մեթոդիկայի նպատակը կայանում է տագնապայնության մակարդակի և բնույթի հետազոտությունը կրտսեր և միջին տարիքի դպրոցականների մոտ , որը կապված է դպրոցի հետ: Թեստը կազմված է 58 հարցերից, որոնք կարող են կարդացվել դպրոցականներին, կարող են և առաջարկվել գրավոր տեսքով: Յուրաքանչյուր հարցին պետք է պատասխանել <<Այո>> կամ <<Ոչ>>: 
  Հրահանգներ. <<-Երեխաներ հիմա Ձեզ կներկայացվի հարցաթերթիկորը բաղկացած է հարցերիցթե ինչպես եք Դուք Ձեզ զգում դպրոցումՓորձեք պատասխանել անկեղծ և ճիշտայստեղ չկան սխալ կամ լավ ու վատ պատասխաններՀարցերի շուրջ երկար մի մտածեք:  
Պատասխանելով հարցերին գրեք նրա համարը և <<+>> պատասխանըեթե դուք համաձայն եք նրա հետկամ <<->>, եթե համաձայն չեք:

Արդյունքերի մշակում և մեկնաբանում
        Արդյունքերի մշակման ժամանակ առանձնացվում են այն հարցերըորոնց պատասխանները չեն համընկնում թեստի բանալու հետՕրինակ, 58-րդ հարցին երեխան պատասխանել է <<Այո>>, այն դեպքում երբ բանալու մեջ այդ հարցին համապատասխանում է <<->>, այսինքն <<Ոչ>> պատասխանըՊատասխանները չեն համընկնում բանալու հետդա տագնապայնության նշան էԱրդյունքների մշակման ժամանակ հաշվվում է.  
1. Ընդհանուր անհամապատասխանության թիվը թեստի մեջ: Եթե այն 50 %, -ից ավել է, ուրեմն երեխային մոտ բարձր է տագնապայնությունը, եթե  բարձր է 75 %-ից  շատ է, ապա շատ բարձր տագնապայնության մասին:
2. Թեստի մեջ ընդգշված տագնապայնության յուրաքանչյուր 8 գործոննեի համընկնումների քանակըՏագնապայնության մակարդակը որոշվում է առաջին տարբերակի նման:


1. Ընդհանուր տագնապայնություն դպրոցում

2, 3, 7, 12, 16, 21, 23, 26, 28, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53. 54. 55, 56, 57, 58; գումարը = 22

2. Սոցիալական ստրեսի
անհանգստություն

5. 10, 15. 20, 24. 30, 33, 36. 39, 42, 44 գումարը = 11

3. Ֆրուստրացիա հաջողության կարիքի նկատմամբ


1.3, 6. 11. 17. 19, 25, 29, 32, 35, 38, 41, 43; գումարը = 13

4. Ինքնաարտահայտման վախ 

27, 31, 34, 37, 40, 45; գումարը = 6

5. Գիտելիքների ստուգման վախ

2, 7, 12, 16, 21, 26; գումարը = 6

6. Վախ շրջապատի սպասումների անհամապատասխանության նկատմամբ 

3,8,13,17.22; գումարը = 5

7. Ստրեսի նկատմամբ ցածր ֆիզիոլոգիական դիմադրողականություն


9,14.18.23,28; գումարը = 5




8. Պրոբլեմներ և վախեր ուսուցիչների հետ հարաբերության նկատմամբ
2,6,11,32.35.41.44.47; գումարը  = 8

Բանալի հարցերի համար 

1 -
7-
13-
19-
25 +
31 -
37-
43 +
49-
55-
2 _
8-
14-
20 +
26-
32-
38 +
44 +
50-
56-
3-
9-
15-
21 -
27-
33-
39 +
45-
51 -
57-
4-
10-
16-
22 +
28-
34-
40-
46-
52-
58-
5-
11 +
17-
23-
29-
35 +
41 +
47-
53-
6-
12-
18-
24 +
30 +
36 +
42 -
48-
54-
  

Արդյունքները
1) Անհամապատասխանության նշանի թիվը (<<+>> - այո, <<->> - ոչ ) յուրաքանչյուր գործոնի (անհամապատասխանության բացարձակ թիվը տոկոսներով. < 50 %; > 50 % և 75%):
Յուրաքանչյուր պատասխանողի համար:
2) Այդ տվյալների ներկայացում անհատական դիագրամաների տեսքով:
3) Անհամապատասխանություններիի թիվը յուրաքանչյուր չափման ամբողջ դասարանի համարբացարձակ նշանակություն - < 50 %; > 50 % և 75%.
4)Այդ տվյալների  ներկայացում դիագրամաների տեսքով:
5) Սովորացների քանակըորոնք ունեն նշվախ գործոնի համար անհամապատասխանություն  50 % և 75 % (յուրաքանչյուր գործոնի համար):
6) Համեմատական արդյունքների ներկայացում կրկնակի չափումների ժամանակ
7) Ամբողջական ինֆորմացիա յուրաքանչյուր սովորողի մասին (ըստ թեստի արդյունքների):
Կարճ բնութագիր յուրաքանչյուր գործոնի մասին (սինդրոմ): 


“+”
0
“–”

Ü. üÆÈÆäêÆ ¸äðàò²Î²Ü ܲä²ÚÜàôÂÚ²Ü
زβð¸²ÎÆ ²ÊîàðàÞØ²Ü غÂà¸ÆÎ² 


вðò²ð²Ü

1. ¸Åí³±ñ ¿ ³ñ¹Ûáù ù»½ ѳٳñ ÙÛáõë  ³ß³Ï»ñïÝ»ñÇ Ñ»ï Ñ»ï¨»É ¹³ëÇ ÁÝóóùÇÝ:
2. ¸áõ ³Ýѳݷëï³Ýáõ±Ù »ë, »ñµ áõëáõóÇãÁ ³ëáõÙ ¿, áñ å³ïñ³ëïíáõÙ ¿ ëïáõ·»É, û áñù³Ýáí »ë ï»ÕÛ³Ï áõëáõÙÝ³Ï³Ý ÝÛáõÃÇÝ:
3. ²ñ¹Ûá±ù ù»½ ѳٳñ ¹Åí³ñ ¿ ³ß˳ï»É ¹³ë³ñ³ÝáõÙ ³ÛÝå»ë, ÇÝãå»ë ó³ÝϳÝáõÙ ¿ áõëáõóÇãÁ:
4. ºñ³½áõÙ »ñµ»ÙÝ ï»ëÝáõ±Ù »ë, áñ áõëáõóÇãÁ ½³Ûñ³ÝáõÙ ¿ ùá íñ³, »ñµ ã·Çï»ë ¹³ëÁ:
5. ºñµ¨¿ »Õ»±É ¿, áñ ùá ¹³ë³ñ³ÝÇó ÇÝã-áñ Ù»ÏÁ Í»ÍÇ Ï³Ù Ñ³ñí³ÍÇ ù»½:
6. г׳±Ë »ë ¹áõ áõ½áõÙ, áñ áõëáõóÇãÁ ãßï³åÇ µ³ó³ïñ»É Ýáñ ÝÛáõÃÁ, ù³ÝÇ ¹»é ¹áõ ã»ë ѳëϳó»É, û ÇÝã ¿ ³ëáõ٠ݳ:
7. ¸áõ ß³±ï »ë  ³Ýѳݷëï³ÝáõÙ , »ñµ å³ï³ë˳ÝáõÙ »ë ¹³ëÁ ϳ٠ÉáõÍáõÙ ËݹÇñÁ:
8. ²ñ¹Ûá±ù ù»½ Ñ»ï å³ï³Ñ»É ¿, áñ í³Ë»Ý³ë å³ï³ëË³Ý»É ¹³ëÁ, ù³ÝÇ áñ ¹áõ í³Ë»ÝáõÙ »ë ë˳ÉÝ»ñ ÃáõÛÉ ï³É:
9. ¸áÕáõ±Ù »Ý ùá ÍÝÏÝ»ñÁ, »ñµ ù»½ ϳÝãáõÙ »Ý ¹³ë å³ï³ë˳ݻÉáõ:
10. г׳±Ë »Ý ùá ¹³ëÁÝÏ»ñÝ»ñÁ ÍÇͳÕáõÙ ùá íñ³, »ñµ ¹áõù ˳ÕáõÙ »ù ï³ñµ»ñ ˳ջñ:
11. ä³ï³Ñ»±É ¿ ³ñ¹Ûáù, áñ ù»½ ³í»ÉÇ ó³Íñ ·Ý³Ñ³ï³Ï³Ý Ý߳ݳϻÝ, ù³Ý ¹áõ ëå³ëáõÙ »ë:
12. ²ñ¹Ûá±ù ù»½ ³Ýѳݷëï³óÝáõÙ ¿ ³ÛÝ Ñ³ñóÁ, áñ ÏÙݳë ÝáõÛÝ ¹³ë³ñ³ÝáõÙ:
13. ¸áõ Ëáõë³÷áõ±Ù »ë ³ÛÝ Ë³Õ»ñÇó, áñáÝó ¹»åùáõ٠ϳï³ñíáõÙ ¿ ÁÝïñáõÃÛáõÝ, ù³ÝÇ áñ ù»½ ëáíáñ³µ³ñ ã»Ý ÁÝïñáõÙ:
14. г׳±Ë ¿ ÉÇÝáõÙ, »ñµ ¹áõ ¹áÕáõÙ »ë, »ñµ ù»½  ϳÝãáõÙ »Ý ¹³ë å³ï³ë˳ݻÉáõ:
15. àñù³±Ý Ñ³×³Ë »ù ¹áõ áõÝ»ÝáõÙ ³ÛÝ ½·³óáõÙÁ, áñ ùá ¹³ëÁÝÏ»ñÝ»ñÇó áã Ù»ÏÁ ãÇ áõ½áõÙ ³Ý»É ³ÛÝ, ÇÝã ¹áõ »ë áõ½áõÙ:
16. Þ³±ï »ë Ùï³Ñá·íáõÙ ³ÛÝ ¹»åùáõÙ, »ñµ ëÏëáõÙ »ë ϳï³ñ»É ³é³ç³¹ñ³ÝùÁ:
17. ²ñ¹Ûá±ù ¹Åí³ñ ¿ ù»½ ѳٳñ ëï³Ý³É ³ÛÝåÇëÇ ·Ý³Ñ³ï³Ï³ÝÝ»ñ, áñáÝù ëå³ëáõÙ »Ý ùá ÍÝáÕÝ»ñÁ:
18. ¸áõ í³Ë»Ýáõ±Ù »ë, áñ ¹³ë³ñ³ÝáõÙ ÏѳÛïÝí»ë í³ï Çñ³íÇ׳ÏáõÙ:
19. ²ñ¹Ûá±ù ùá ¹³ëÁÝÏ»ñÝ»ñÁ ÏÍÇÍ³Õ»Ý ùá íñ³, »ñµ ¹áõ å³ï³ë˳ݻÉáõ ÁÝóóùáõÙ ë˳Éí»ë:
20. ¸áõ ÝÙ³±Ý »ë ùá ¹³ëÁÝÏ»ñÝ»ñÇÝ:
21. γï³ñ»Éáí ³ß˳ï³ÝùÁ, ¹áõ ѳ׳±Ë »ë ³Ýѳݷëï³ÝáõÙ, û ÇÝãå»ë ¿ ëï³óí»É:
22. ºñµ ¹áõ ³ß˳ïáõÙ »ë ¹³ë³ñ³ÝáõÙ, ѳÙá½í³±Í »ë, áñ ³Ù»Ý ÇÝã ɳí ÏÑÇß»ë:¨
23. ¸áõ »ñµ¨¿  »ñ³½áõÙ ï»ë»É »±ë, áñ ¹åñáóáõÙ »ë áõ ã»ë ϳñáÕ³ÝáõÙ  å³ï³ëË³Ý»É áõëáõóãÇ Ñ³ñó»ñÇÝ:
24. ÖDZßï ¿, áñ »ñ»Ë³Ý»ñÇ Ù»Í Ù³ëÁ ÁݹáõÝáõÙ ¿ ù»½ áñå»ë ÁÝÏ»ñ:
25. ²ñ¹Ûá±ù ¹áõ ç³Ý³ëÇñ³µ³ñ »ë ³ß˳ïáõÙ ³ÛÝ ¹»åùáõÙ, »ñµ ·Çï»ë, áñ ùá  ³ß˳ï³ÝùÇ ³ñ¹ÛáõÝùÝ»ñÁ Ïѳٻٳïí»Ý ¹³ë³ñ³ÝáõÙ ùá ¹³ëÁÝÏ»ñÝ»ñÇ ³ñ¹ÛáõÝùÝ»ñÇ Ñ»ï:
26. г׳±Ë »ë ¹áõ áõ½áõÙ, áñå»ë½Ç ³í»ÉÇ ùÇã ³Ýѳݷëï³Ý³ë, »ñµ ù»½ ¹³ë »Ý ѳñóÝáõÙ:
27. ¸áõ í³Ë»Ýáõ±Ù »ë í»×»ñÇó:
28. ¸áõ ½·áõ±Ù »ë, áñ ëÇñï¹ ëÏëáõÙ ¿ ³ñ³· µ³µ³Ë»É, »ñµ áõëáõóÇãÁ ³ëáõÙ ¿, áñ å³ïñ³ëïíáõÙ ¿ ëïáõ·»É ùá å³ïñ³ëïí³ÍáõÃÛáõÝÁ ¹³ëÇÝ:
29. ºñµ ¹áõ ëï³ÝáõÙ »ë É³í ·Ý³Ñ³ï³Ï³ÝÝ»ñ, ùá ÁÝÏ»ñÝ»ñÇó áñ¨¿ Ù»ÏÁ Ùï³ÍáõÙ ¿ ³ñ¹Ûá±ù, áñ ¹áõ áõ½áõÙ »ë ³ãùÇ ÁÝÏÝ»É:
30. ¸áõ ù»½ ɳ±í »ë ½·áõÙ ³ÛÝ ¹³ëÁÝÏ»ñÝ»ñÇ Ñ»ï, áñáÝù ѳïáõÏ áõß³¹ñáõÃÛ³Ý »Ý ³ñųݳÝáõÙ ³ÛÉ ¹³ëÁÝÏ»ñÝ»ñÇ ÏáÕÙÇó:
31. ÈÇÝáõ±Ù ¿ ³ñ¹Ûáù, áñ ¹³ë³ñ³ÝÇ áñáß »ñ»Ë³Ý»ñ Ëáë»Ý ³ÛÝ Ù³ëÇÝ, ÇÝãÁ ù»½ ѳ׻ÉÇ ã¿:
32. ÆÝã »ë ϳñÍáõÙ, í³ï ëáíáñáÕ »ñ»Ë³Ý»ñÁ ¹³ë³ñ³ÝáõÙ ÏáñóÝáõ±Ù »Ý Çñ»Ýó Ñ»ÕÇݳÏáõÃÛáõÝÁ:
33. Ðݳñ³íá±ñ ¿, áñ ùá ¹³ëÁÝÏ»ñÝ»ñÇ Ù»Í³Ù³ëÝáõÃÛáõÝÁ áõß³¹ñáõÃÛáõÝ ã¹³ñÓÝÇ ùá íñ³:
34. г׳±Ë »ë ¹áõ í³Ë»ÝáõÙ ÍÇͳջÉÇ »ñ¨³Éáõó:
35. ¸áõ ·á±Ñ »ë, û ÇÝãå»ë ¿ ù»½ í»ñ³µ»ñíáõÙ áõëáõóÇãÁ:
36. ²ñ¹Ûá±ù ùá Ù³ÛñÁ ÝáõÛÝå»ë û·ÝáõÙ ¿ ÙÇçáó³éáõÙÝ»ñÇ Ï³½Ù³Ï»ñåÙ³ÝÁ, ÇÝãå»ë ¹³ëÁÝÏ»ñÝ»ñǹ ÙÛáõë Ù³ÛñÇÏÝ»ñÁ:
37. ²ñ¹Ûá±ù ù»½ »ñµ¨¿ ³Ýѳݷëï³óñ»É ¿, û ùá Ù³ëÇÝ ÇÝã »Ý Ùï³ÍáõÙ áõñÇßÝ»ñÁ:
38. ¸áõ ÑáõÛë áõÝ»±ë, áñ ѻﳷ³ÛáõÙ ³í»ÉÇ É³í Ïëáíáñ»ë, ù³Ý ݳËÏÇÝáõÙ:
39. ÆÝã »ë ϳñÍáõÙ, ¹áõ ¹³ëÁÝÏ»ñÝ»ñǹ å»ë ɳ±í »ë ѳ·ÝíáõÙ:
40. ¸áõ  ѳ׳±Ë »ë ¹³ë å³ï³ë˳ݻÉÇë Ùï³ÍáõÙ, û ³Û¹ å³ÑÇÝ ÇÝã ÏÙï³Í»Ý ùá Ù³ëÇÝ ÙÛáõëÝ»ñÁ:
41. ÀݹáõÝ³Ï ³ß³Ï»ñïÝ»ñÁ áõÝ»±Ý ѳïáõÏ Çñ³íáõÝùÝ»ñ, áñáÝù ãáõÝ»Ý ¹³ë³ñ³ÝÇ ÙÛáõë »ñ»Ë³Ý»ñÁ:
42. ¼³Ûñ³Ýáõ±Ù »Ý ³ñ¹Ûáù ùá ¹³ëÁÝÏ»ñÝ»ñÁ, »ñµ ¹áõ ϳñáÕ³ÝáõÙ »ë ³í»ÉÇ É³í å³ï³ë˳ݻÉ, ù³Ý Ýñ³Ýù:
43. ¸áõ ·á±Ñ »ë, û ÇÝãå»ë »Ý ù»½ í»ñ³µ»ñíáõÙ ùá ѳٳ¹³ë³ñ³ÝóÇÝ»ñÁ:
44. ¸áõ ù»½ ɳ±í »ë ½·áõÙ, »ñµ áõëáõóãÇ Ñ»ï Ù»Ý³Ï »ë ÙÝáõÙ:
45. ̳Õñáõ±Ù »Ý ¹³ëÁÝÏ»ñÝ»ñ¹ ùá ï»ëùÁ ϳ٠í³ñùÁ:
46. γñÍáõ±Ù »ë, áñ ¹áõ ³í»ÉÇ ß³ï »ë ³Ýѳݷëï³ÝáõÙ ¹åñáó³Ï³Ý ³ß˳ï³ÝùÝ»ñÇ Ù³ëÇÝ, ù³Ý ÙÛáõë »ñ»ËÝ»ñÁ:
47. ºñµ ¹áõ ã»ë ϳñáÕ³ÝáõÙ å³ï³ëË³Ý»É ¹³ëÁ, ½·áõ±Ù »ë, áñ áõ½áõÙ »ë ɳó»É:
48. ºñµ »ñ»ÏáÛ³Ý ¹áõ ³ÝÏáÕÝáõÙ å³éÏ³Í »ë, ù»½ ³Ýѳݷëï³óÝáõ±Ù ¿ ³ÛÝ ÙÇïùÁ, û ÇÝã ϳñáÕ ¿ å³ï³Ñ»É í³ÕÁ ¹åñáóáõÙ:
49. ¸Åí³ñ ËݹÇñÝ»ñ ÉáõÍ»ÉÇë, ³ñ¹Ûá±ù ¹áõ ½·áõÙ »ë, áñ »ñµ»ÙÝ Ùáé³ÝáõÙ »ë ³ÛÝ, ÇÝã ³é³ç ·Çï»Çñ:
50. ¸áÕáõ±Ù ¿ ùá Ó»éùÁ, »ñµ ¹áõ ËݹÇñ »ë ÉáõÍáõÙ:
51. ¸áõ ëÏëáõ±Ù »ë ÝÛ³ñ¹³ÛݳݳÉ, »ñµ áõëáõóÇãÁ ³ëáõÙ ¿, áñ å³ïñ³ëïíáõÙ ¿ ï³É ¹³ë³ñ³Ý³ÛÇÝ ³é³ç³¹ñ³Ýù:
52. ø»½ í³Ë»óÝáõ±Ù ¿ ·Çï»ÉÇùÝ»ñÇ ëïáõ·áõÙÁ ¹åñáóáõÙ:
53. ºñµ áõëáõóÇãÁ ³ëáõÙ ¿, áñ å³ïñ³ëïíáõÙ ¿ ï³É ¹³ë³ñ³Ý³ÛÇÝ ³é³ç³¹ñ³Ýù, ¹áõ í³Ë»Ýáõ±Ù »ë, áñ ã»ë ϳñáÕ ³ÛÝ Ï³ï³ñ»É:
54. ¸áõ »ñ³½áõÙ ï»ëÝáõ±Ù »ë, áñ ùá ¹³ëÁÝÏ»ñÝ»ñÁ ϳñáÕ »Ý ³Ý»É ³ÛÝ, ÇÝã ¹áõ ã»ë ϳñáÕ:
55. ºñµ áõëáõóÇãÁ µ³ó³ïñáõÙ ¿ ÝÛáõÃÁ, ù»½ Ãíáõ±Ù ¿, áñ ¹³ëÁÝÏ»ñÝ»ñ¹ ³í»ÉÇ É³í »Ý Ñ³ëϳÝáõÙ, ù³Ý ¹áõ:
56. ¸åñáó ·Ý³ÉÇë ³Ýѳݷëï³Ýáõ±Ù »ë, áñ áõëáõóÇãÁ ϳñáÕ ¿ ï³É ¹³ë³ñ³Ý³ÛÇÝ ëïáõ·áÕ³Ï³Ý ³ß˳ï³Ýù:
57. ºñµ ¹áõ ϳï³ñáõÙ »ë ³ß˳ï³ÝùÁ, ëáíáñ³µ³ñ ½·áõ±Ù »ë, áñ í³ï »ë ϳï³ñáõÙ:
58. øá Ó»éùÁ ¹áÕáõÙ ¿, »ñµ áõëáõóÇãÁ å³Ñ³ÝçáõÙ ¿  ³ÙµáÕç ¹³ë³ñ³ÝÇ ³éç¨ Ï³ï³ñ»É ³ß˳ï³ÝùÁ ·ñ³ï³Ëï³ÏÇ íñ³:


Комментариев нет:

Отправить комментарий