Դեպքը
պահանջում
է
մի
շարք
մասնագետների
համագործակցային
մասնակցություն՝
աշակերտին
աջակցելու
նպատակով:
Այսպիսի
համագործակցությունը
կոչվում
է
թիմային
աշխատանք:
Թիմով
աշխատանքը
հնարավորություն
է
տալիս
ամենա
տարբեր
տեսակետներից
դիտարկել
և
ուսումնասիրել
աշակերտի
վիճակը՝
հավաքելով
առավել
համակարգված
և
ամբողջական
տեղեկություններ:
Թիմի անդամները ստանձնում են դեպքի վարման հետ կապված պատասխանատվություններ՝ համաձայն իրենց մասնագիտության. օրինակ՝ հատուկ մանկավարժը, հոգեբանը, սոցիալական աշխատողը, ծնողը, ուսուցիչը: Թիմի կարևոր անդամ է հանդիսանում երեխան և նրա ընտանիքը: Թիմը մարդկանց մեխանիկական հանրագումար չէ: Թիմը կազմում է մի միավոր, որն ավելի մեծ է, քան այդ միավորի յուրաքանչյուր անդամների գումարը: Սա նշանակում է, որ թիմի անդամները պետք է սերտորեն աշխատեն միմյանց հետ և իրենց ջանքերն ուղղեն առաջադրված խնդիրների լուծմանը:
Թիմի հիմնական նպատակն է երեխային տալ հնարավորություն` օգտագործել իր ֆիզիկական, մտավոր, էմոցիոնալ հնարավորությունները, աշխատանքային ողջ կարողությունները` շրջապատում որքան հնարավոր է ինքնուրույն հանդես գալու համար:
Արդյունավետ թիմի ստեղծման համար չորս նախապայման
1.Թիմի անդամները պետք է բնական պատճառ ունենան միասին աշխատելու համար: Արհեստականորեն հավաքագրված թիմում չի ստեղծվի թիմային աշխատանքի համար անհրաժեշտ ոգին:
2.Թիմի անդամները պետք է փոխադարձ պատասխանատվություն կրեն կատարված աշխատանքների համար: Դրա բացակայությունը նվազեցնում է նվիրվածությունը:
3.Թիմի անդամները պետք է հավասար կարգավիճակ ունենան: Թիմի անդամների ոչ հավասար կարգավիճակը չի նպաստում վստահության և փոխկապվածության ամրապնդմանը:
4.Թիմում հաղորդակցությունը պետք է ազատ լինի, քանզի երեխայի հիմնախնդիրների լուծմանն ուղղված գործողությունների հաջողությունները կախված են նրանից, թե որքանո՞վ է արդյունավետ հաղորդակցությունը թիմի անդամների միջև:
Թիմային աշխատանքի կանոնակարգ
- Թիմի մասնագետները երեխայի հետ հանդիպումները կազմակերպում են նախապես մշակած անհատական ծրագրի համաձայն:
- Թիմի մասնագետները առնվազն երկու շաբաթը մեկ անգամ կազմակերպում են թիմային քննարկում:
- Մասնագետի և երեխայի հանդիպումը չի կարող ընդմիջվել առանց հատուկ անհրաժեշտության:
- Թիմի բոլոր մասնագետները իրենց հերթական հանդիպումների մասին գրանցումները պարտավոր են կատարել օրագրերում:
- Անհրաժեշտության դեպքերում հրավիրվում են արտահերթ քննարկումներ:
- Երեխայի փաստաթղթերի հետ աշխատանքից հետո դրանք պետք է անմիջապես տեղավորվեն համապատասխան փաթեթներում (երեխայի գործը):
- Սահմանված ժամկետներում ներկայացնել աշխատանքի վերաբերյալ հաշվետվություն:
Թիմում
աշխատելու վարքագծի հիմնական կանոնները.
Ø
այլոց
գաղափարների ընդունում,
Ø
օժանդակության
տրամադրում, չսպասելով այդ
օժանդակությունը տրամադրելու խնդրանքին ,
Ø
առաջարկությունների
ընդունում,
Ø
խորհրդատվություն
և օժանդակություն առաջարկելուց առաջ թիմի անդամների նկատառումների, կարիքների,
հմտությունների հաշվի առնում,
Ø
հիմնախնդիրները
լուծելու համար համագործություն թիմի այլ անդամների հետ:
Մասնագետներին ներկայացվող պահանջներ.
- Մասնագիտական կոմպետենտություն:
- Իրազեկվածություն առկա ծառայությունների մասին:
- Երեխաների և ընտանիքների հետ աշխատելու/շփվելու հմտություններ:
- Խմբի մյուս մասնագետների հետ առողջ համագործակցելու հմտություն:
Комментариев нет:
Отправить комментарий